Specialist Logistica

CONSTANTA, CONSTANTA, Romania
Specialist in Logistica, cu o vasta experienta in domenii precum: transport, achizitii, logistica dar si it-software ma adresez dumneavoastra domnule Viitor Angajator! prin acest blog deoarece sunt in cautarea unui nou loc de munca. Obiectivul meu este obtinerea unui job in cadrul unuia din urmatoarele departamente: Logistica, Achizitii,Transport, dar nu exclud nici celelalte departamente, atata timp cat exista un post liber iar profilul meu s-ar potrivii. Consider ca experienta de 6 ani in Logistica dintre care 2 ani si jumatate intr-o firma de transport international de persoane şi marfa, imi acorda sansa unui mare avantaj in obtinerea unui post in firma dumneavoastra. Sunt o persoana optimista, perseverenta, orientata catre rezultat, cu reale abilitati in efectuarea calculelor si asimilarea informatiilor tehnice; ma adaptez usor in medii diverse, sunt sociabila si comunicativa cu cei din jur, iar tot ce este nou reprezinta pentru mine o provocare, un marketing al propriilor abilitati. M-as simti onorata sa pot contribui la succesul firmei dumneavoastra.

Al doilea job din cariera = Experienta aplicata in afaceri

Asa cum v-am spus deja, am parasit primul loc de munca la sfarsitul anului 2000 (conform CV-ului personal), pentru a profita de ce-a de-a doua experienta oferita de viata.
Principalul motiv pentru care am facut acest lucru a fost un loc de munca mai aproape de casa si ceva banuti in plus (credeam eu pe atunci in naivitatea varstei de 23 de ani). Ceea ce imi oferea in plus cel de-al doilea loc de munca era oportunitatea de a-mi pune in practica intreaga experienta dobandita pana atunci, dar si prilejul perfectionarii profesionale.


Desi cel de-al doilea loc de munca era in acelasi domeniu, mai exact: Administrator-Gestionar al unui market, in realitate a fost o experienta profesionala total diferita.
Daca la primul loc de munca am fost un "executant perfect", pentru ca nu aveam pic de experienta, iar in spatele meu existau profesionisti care ma ghidau cu precizie, punandu-mi in miscare inteligenta si abilitatea de a invata usor, cel de-al doilea loc de munca m-a pus in lumina reflectoarelor, eu fiind precum "regina pe tabla de sah".
Patronii market-ului erau oameni cu bani, care au "mirosit" oportunitatea unei investitii, dar nu aveau foarte mare experienta in domeniu. Au avut insa, curajul de a-mi acorda increderea de a coordona intreaga afacere si de a lua decizii, punand pret pe experienta mea de pana atunci.
Sarcinile mele de serviciu erau de a lua decizii cu privire la : angajarea subalternilor, aprovizionarea cu marfa avand in vedere diversificarea marfurilor oferite catre vanzare, plata furnizorilor si fluxul de cash, modul de expunere a marfurilor, intretinerea relatiilor de colaborare cu firmele de distributie, dar si cu parteneri de afaceri, stabilirea spatiului si a normelor de depozitare a marfurilor, supravegherea vanzarilor si a serviciilor oferite de angajati catre clienti. Toate deciziile le-am luat in asa fel incat sa atingem un scop precis: satisfacerea nevoilor clientilor, cresterea numarului de clienti si a vanzarilor. Pentru ca market-ul era localizat intr-un cartier bun al orasului, clientii erau pe masura, oameni cu bani si pozitie sociala, automat si nivelul pretentiilor era unul la cote maxime, asa ca serviciile oferite de noi trebuiau sa se ridice la nivelul asteptarilor clientilor care au trecut pragul market-ului.
In scurt timp scopul propus a devenit realitate : numarul clientilor era in crestere, stocurile de marfa au fost diversificate, serviciile oferite catre clienti au atins nivelul maxim de exigenta impus de acestia.
 Toate acestea au dus la dublarea vanzarilor, iar consecinta acestor factori a fost dezvoltarea afacerii atat ca spatiu de expunere si depozitare a marfurilor, cat si ca cifra de afacere, modestul market a fost transformat intr-un cunoscut supermarket. Dupa o scurta perioada, a fost inaugurat si cel de-al doilea supermarket intr-un alt cartier al orasului.
Odata cu cresterea afacerii si dezvoltarea serviciilor oferite catre clienti, mi-am dezvoltat si propria cariera, obtinand experienta in comunicare si atitudine in afaceri, in mamagementul echipei de subalterni, dar si abilitati de gestionarea stocurilor de marfa , al depozitarii marfurilor, al fluxului de cash si lichiditati, al intretinerii relatiilorcu clientii si partenerii de afaceri.
Am parasit cel de-al doilea job in 2004 alegand sa-mi continui studiile superioare, eram in ultimul an de facultate , iar examenul de licenta batea timid la usa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu