Primul contact cu piata fortei de munca l-am avut la varsta de 19
ani, imediat dupa finalizarea studiilor de liceu si in urma ratarii
primului examen de admitere la facultate.
Dezamagita de ratarea
examenului, am considerat ca a sosit momentul sa imi iau viata in
piept si fara stirea parintilor m-am prezentat la un interviu pentru un
job (pe care l-am si obtinut).
Fara pic de experienta, dar cu o
mare dorinta de a muncii (habar nu aveam ce inseamna munca si
responsabilitatea unui job pe atunci), m-am prezentat la un interviu la
SC Laurette SRL, o retea de supermarket-uri care era in plina dezvoltare
si deschidea noi locatii in orasul meu.
In urma unor probe
practice am obtinut primul job de "Casiera", post pe care am activat
doar 2 saptamani, dupa care am fost promovata de conducerea societatii
la functia de "Administrator-Gestionar" al unui supermarket. Aveam in
subordine 7 angajati (toti aveau experienta in campul muncii mai multa
decat varsta mea).
Responsabilitatile care mi-au fost trasate de
catre conducerea societatii au fost practic examenul maturitatii si
inceputul slefuirii mele ca profesionist.
Aveam sarcina de a
supraveghea ca angajatii (5 femei si 2 barbati) sa-si indeplineasca
responsabilitatile zilnice, eram responsabila cu aprovizionarea cu marfa
a magazinului, intretineam relatiile de colaborare intre furnizori de
marfa si conducerea societatii pentru care activam, urmaream vanzarile si nevoile clientilor, intocmeam rapoarte saptamanale si lunare cu privire la vanzarile si platile efectuate.
Pentru ca supermarket-ul pe care il conduceam avea un spatiu mare de depozitare (magazia), conducerea companiei mi-a trasat responsabilitati de aprovizionare pt intreaga retea de magazine. Am invatat astfel strategia de depozitare a marfurilor (de la aparatura electronica la marfuri neperisabile sau perisabile), metodologia de transfer de marfa, reguli de transport de marfa.
Impreuna cu echipa pe care am condus-o am obtinut rezultate remarcabile insa cel mai bun rezultat pentru mine a fost propria-mi dezvoltare personala.
Am invatat arta comunicarii verbale si non-verbale in afaceri, venind in contact cu diverse persoane de la angajati (subordonati) la parteneri de afaceri ai societatii (agenti de vanzari, reprezentanti ai altor societati, directori de vanzari, manageri); mi-am dezvoltat cunostintele in arta satisfacerii clientilor, am acumulat experienta in notiuni tehnice si practice, mi-am dezvoltat aptitudinile manageriale dar si aptitudini personale cum ar fi: responsabilitatea, punctualitatea si eficienta.
Am activat in aceasta functie o perioada de 4 ani, pana cand mirajul unei noi oportunitati m-au determinat sa parasesc compania. Dar despre acest lucru va voi povestii in urmatoarea postare pe blogul meu: "Cel de-al doilea job din cariera = Experienta aplicata in afaceri "
Specialist Logistica
- Alina Nistor
- CONSTANTA, CONSTANTA, Romania
- Specialist in Logistica, cu o vasta experienta in domenii precum: transport, achizitii, logistica dar si it-software ma adresez dumneavoastra domnule Viitor Angajator! prin acest blog deoarece sunt in cautarea unui nou loc de munca. Obiectivul meu este obtinerea unui job in cadrul unuia din urmatoarele departamente: Logistica, Achizitii,Transport, dar nu exclud nici celelalte departamente, atata timp cat exista un post liber iar profilul meu s-ar potrivii. Consider ca experienta de 6 ani in Logistica dintre care 2 ani si jumatate intr-o firma de transport international de persoane şi marfa, imi acorda sansa unui mare avantaj in obtinerea unui post in firma dumneavoastra. Sunt o persoana optimista, perseverenta, orientata catre rezultat, cu reale abilitati in efectuarea calculelor si asimilarea informatiilor tehnice; ma adaptez usor in medii diverse, sunt sociabila si comunicativa cu cei din jur, iar tot ce este nou reprezinta pentru mine o provocare, un marketing al propriilor abilitati. M-as simti onorata sa pot contribui la succesul firmei dumneavoastra.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu