ALINA NISTOR |
COORDONATOR LOGISTICA TRANSPORT INTERNATIONAL
Obiectiv profesional:
Obtinerea
unui job si dezvoltarea profesionala in cadrul
unui departament de: Logistica, Achizitii sau Transport.
Experienta
profesionala:
01.09.2009 - prezent FREELANCER (Constanta)
Departament:
educatie/training/ e-learning
Freelancer in
domeniul educatiei prin platforme de e-learning, meditatii la matematica, scriitor pe blogul: "Math More Easy"
Departament:
Transport International / Logistica
Domeniu Activitate
Firma:Societate cu capital privat, destinata transportului international de
persoane si marfa.
In plan persoanal mi-am aprofundat cunostintele in domeniul managementului
companiilor internationale si in domeniul logisticii transporturilor
internationale, am deprins aptitudini in respectarea deadline-urilor si a
proiectelor cu un termen limitat, mi-am perfectionat si am adoptat metode
noi de predare a noilor tehnologii persoanelor adulte, am invatat sa
gestionez bugetele mari si
efectivul mare de personal.
|
- Responsabilitati: Am coordonat activitatea logistica si financiara a unui parc auto.
Am calculat si raportat activitatea departamentelui logistic : stabilirea si respectarea
traseelor internationale, obtinerea actelor
necesare pentru efectuarea activitatii, respectarea regulilor de circulatie
internationala;
Am controlat si raportat
activitatea departamentelui tehnic : consum si achizitii de carburanti,
lubrifianti si materii prime, inventarierea stocurilor, raportarea starii
tehnice a autovehiculelor;
Am calculat, respectat si raportat activitatea departamentelui financiar: costurile materiilor prime achizitionate, costurile de transport pe traseele internationale, deconturile soferilor, costurile logistice de functionare, analiza financiara si logistica a traseelor in vederea rentabilitatii.
Am fost factor decizional in activitatea departamentului logistic si in departamentul de achizitii.
Am coordonat o echipa de 50 de angajati soferi si agenti de turism;
Am participat la training-uri in domeniile: logistica, IT, transport si financiar si am avut calitatea de trainer pentru angajatii din subordine.
Am fost loctiitorul: Directorului de Autobaza.
Am calculat, respectat si raportat activitatea departamentelui financiar: costurile materiilor prime achizitionate, costurile de transport pe traseele internationale, deconturile soferilor, costurile logistice de functionare, analiza financiara si logistica a traseelor in vederea rentabilitatii.
Am fost factor decizional in activitatea departamentului logistic si in departamentul de achizitii.
Am coordonat o echipa de 50 de angajati soferi si agenti de turism;
Am participat la training-uri in domeniile: logistica, IT, transport si financiar si am avut calitatea de trainer pentru angajatii din subordine.
Am fost loctiitorul: Directorului de Autobaza.
15.06.2006
- 15.09.2006 ADMINISTRATOR RETEA
CALCULATOARE (SUPORT TEHNIC) SC
COMPLEX SIRET SA MAMAIA
Departament: IT/ Contabilitate
Domeniu Activitate Firma: Hotel-Restaurant situat in
statiunea Mamaia.
Responsabilitati:
Am administrat baza de date, am corectat erorile in soft-ul de gestiune
si contabilitate, am instruit utilizatorii noului soft, am intocmit rapoarte
contabile specific unitatii.
15.09.2005
- 15.06.2006 PROFESOR
MATEMATICA SI INFORMATICA LICEUL TEORETIC NEGRU VODA si SCOALA
CONSTANTIN BRANCUSI
Departament:
Educatie/Training
Domeniu Activitate Firma: Liceu Teoretic de
Matematica-Informatica cu clase V-XII Negru Voda si Scoala Generala
"CONSTANTIN BRANCUSI"cu clasele I-VIII Medgidia.
Responsabilitati: Am sustinut ore de Matematica si
Informatica la nivel gimnazial si liceal, precum si cursuri optionale pe
diverse teme.
Departament: IT software
Domeniu Activitate : Firma:Hotel-Restaurant
situat in statiunea Mamaia.
Responsabilitati: Am administrat
bazade date, am corectat erorile in soft-ul de gestiune si contabilitate, am
instruit utilizatorii noului soft, am intocmit rapoarte contabile specific
unitatii.
01.01.2001
- 01.04.2004 ADMINISTRATOR GESTIONAR
SC DARCOR EXIM
SRL Constanta
Departament: Achizitii/
Logistica/ Aprovizionare
Domeniu Activitate Firma:
Societate de desfacere en-detail, in parteneriat cu Firme de Distributie.
Responsabilitati: Am
coordonat societatea din punct de vedere logistic si financiar: am emis si
inregistrat acte (facturi/ chitante), am efectuat plati catre
furnizori, am supravegheat aprovizionarea si depozitarea de marfa, am
coordonat o echipa de 4 angajati.
|
01.01.1997
- 30.12.2000 ADMINISTRATOR GESTIONAR
SC LAURETTE SRL
Constanta
Departament: Achizitii/ Logistica/ Aprovizionare.
Domeniu
Activitate Firma:Domeniu Activitate Firma:
Societate de desfacere en-detail, in parteneriat cu Firme de Distributie.
Responsabilitati:Am
coordonat societatea din punct de vedere logistic si financiar: am emis si
inregistrat acte(facturi/ chitante), am efectuat
plati catre furnizori, am supravegheat aprovizionarea si depozitarea de marfa, am coordonat o echipa de 8 angajati.
Studii:
2001-2005
Universitatea Ovidius Constanta Facultatea de Matematica si Informatica
Specializarea Matematica
Specializarea Matematica
Pasiunea
pentru matematica mi-a slefuit abilitatile in a lua initiativa in rezolvarea cu succes a problemelor, iar
pasiunea pentru domeniul IT m-a ajutat sa deprind reale capacitati in
utilizarea diverselor programe IT in special baze de date(SAP, Saphir, Autonet), programe de operare dar si programe de grafica.
Cursuri si atestate
:
2001-2002
Curs de contabilitate informatizata
2001-2005 Modulul Psihopedagogic Universitatea Ovidius Constanta.
2001-2005 Modulul Psihopedagogic Universitatea Ovidius Constanta.
Limbi straine(Nivel
cunoastere):
Engleza (avansat)
Franceza (incepator)
Cunostinte PC:
Utilizarea calculatorului
la nivel avansat in programele de operare ale pachetului Microsoft Corporation
si in administrarea Bazelor de Date (Autonet,SAP, Saphir).
Utilizarea calculatorului la nivel satisfacator in programele de adobe photoshop, corel draw.
Utilizarea calculatorului la nivel satisfacator in programele de adobe photoshop, corel draw.
PUNCTE TARI:
-Sunt amabila si sociabila
colaborez usor cu cei din jurul meu, pot lucra eficient intr-un mediu divers.
-Sunt un bun organizator de
proiecte si evenimente, am capacitatea de ai motiva pe cei din jurul meu.
-Sunt un bun pedagog, am foarte
multa rabdare si explic foarte usor persoanelor din jurul meu aspecte profesionale pe care acestia nu le pot
intelege.
- Sunt o fire pragmatica,
persuasiva, reale abilitati de leader.
- Ma descurc excelent in conditii
de stres, termene limita si conditii speciale.
- Obtin rezultate deosebite atat in
lucrul in echipa cat si lucrand individual.
PUNCTE SLABE:
-Lupta continua cu mine pentru
perfectionare
Alina, CV-ul tau ar putea beneficia de niste imbunatatiri substantiale. Iti recomand sa citesti articolele si cartile din lista asta: http://discerne.wordpress.com/2011/05/26/articole-in-legatura-cu-brandingul-personal-de-stefan-alexandrescu/
RăspundețiȘtergereMultumesc pentru recomandare! Orice sfat e bine venit!
RăspundețiȘtergere